2011 har nått sitt slut

Det här året har gått så sjukt fort. Jag har varit glad nästan hela året, det har bara varit dom senaste veckorna jag har varit lite halvt depp för ett par saker.
Har skrattat, skaffat fler kompisar och kommit närmare mina kompisar. Dock har jag tappat kontakten med några också vilket är tråkigt.
Jag har faktiskt blivit bättre i skolan. Känner mig tryggare i klassen nu också, fått några killkompisar vilket är kul :)

Mitt fotbolls lag älskar jag, vi har kul både på fotbollen och utanför. Det var helt fantastiskt att vinna Gothia med dom. Vi har sån bra sammanhållning, så då blev det desto ännu roligare att vinna Gothia Cup, det största som någonsin hänt mig. ♥
Snart är det ett helt nytt år, då tydligen jorden går under haha. 2012, jag är redo för utmaningen... hahahaha nej jag drev, puss och gott nytt år på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0