Dan före dan

Hejhopp. Idag har det inte heller hänt så mycket, gjort behövliga saker hemma. Som städa rummet, duscha, fixa naglarna osv. Snart ska vi typ städa hela huset och ikväll ska granen pyntas!
Imorgon är det julafton (NÄHÄ??!?!) och då kommer farmor och hennes syster hit bara.
På annandagen däremot kommer massor med folk, hela tjocka släkten typ :)

Juste, min lånedator kan jag inte använda -.-
Jag hade stängt av den och sedan lite senare när jag skulle sätta på den igen så ska jag ju skriva in lösenord, men jag kan inte lösenordet till den :( As bra!! .. Så jag får blogga på den här datan, det det inte finns en enda bild, fml liksom


Hittade någon bild från Grekland på denna data iaf heh :p


Kommentarer
Postat av: agnes

skillad du e <3

men prova att bara trycka Enter när dom frågar efter lösen eftersom lånedatorerna inte brukar ha bestämda lösenord

2011-12-23 @ 18:07:15
URL: http://happyandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0