Fakta om mig :3

Nu tänkte jag skriva en liten text som alltså handlar om mig.
Jag heter Matilde Sol Joseline Riddez, (annorlunda namn jag vet)
Jag hatar matte, det har jag alltid gjort och det är så det är bara.  haha k
På min fritid går jag på fotboll fyra gånger i veckan med mitt lag Boo ff f98 rep. Vi är bäst!!
Annars älskar jag att dansa, gjorde det förut men det krockade med fotbollen.
Min passion är shopping haha. Nejmen det är ju allt underbart.
Många av mina vänner tycker att jag har udda humor, haha jag älskar den. Finns vissa som förstår den som Lisa, Lina, Natalie och Agnes. Jag kan också uppfattas som crazy och så men jag lever bara livet!!!!!!
Åh nu pallar jag inte skriva mer, Ni får veta mer om mig såsmåningom, hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0