Inget bättre för mig jao

Hur bor du: I ett radhus i Saltsjö- Boo
Brukar du komma i tid: Jadå
Hur lång är du: 168
Kan du laga mat: Suger
Vad jobbar du med/pluggar du: 7an, tjihu
Vad har du på dig just nu: Trosor, strumpor, bh, en tröja och jeans
Har du någon fobi: Äckliga insekter
Hade du en bra kväll igår: Nja
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte ihåg, det var sjukt längesedan jag shoppade :(
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: En vas hos Lisa idag..
Vem snackade du med senast: Min mor
Varm favoritdricka: Mjölk typ
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten 
När gjorde du senast något riktigt dumt: Don´t knööw
Saknar du någon just nu: Ja det gör jag
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Reta mig..
Någon jag stör mig på: Haha inte just nu iaf..
Intressen: Fotboll, kompisar, shopping, dans
Senaste person du kramade: Lis
Senaste person du ringde: Vet ej
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Mjölk

Vill du ha barn: 3 stycken
Längtar du till din nästa födelsedag: Jarå
Har rakat dina ben någon gång: Haha ja
Är du sugen på något nu: MAT
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Euw
Använder du hudkräm: Varje dag
Attraheras du av män med skägg: Neej
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Nope
Röstade du i det senaste valet: Aldrig röstat
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jovarss
Vilken låt lyssnade du senast på: Wonderchild
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Saw
Har du pengar på mobilen: Alltid

Vilken svordom använder du mest: Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Ingenting
Var köper du dina matvaror ifrån: Inte jag som köper
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Vara med på den tror jag
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Kläder!!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Tror inte det
När var senast någon stötte på dig: ...
Vad åt du till middag senast: Paaj

Kan du vissla: Yesss
Tittade du på tecknat när du var liten: Såklart
Äger du några popband t-shirts: Nej
När flög du senast: I somras
Pratar du några andra språk: Engelska, spanska typ
Har du gråtit offentligt: Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Nej
Vad har du med dig in på bion: Popcorn, läsk och gott & blandat påse.
Vad har du för väder: Kallt, mörkt och.. kallt :P
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Går bara i sjuan!!!!!!!!!
När sov du senast på golvet: För någon månad sedan
Vilken är din favorit drink: Dricker inte
Gillar du din boendesituation: Jodå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Minst 8-10
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Det händer
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Haha, faktiskt inte
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Fjortis
Har du kysst någon det senast dygnet: Nej
Tror du på liv på andra planeter: Haha nä

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: You can do it, you can do it!!! hahaha nej drev, ingen aning
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ja, jag vill göra det någon gång innan jag dör
Tycker du om att krama folk: Ja, cozy
Äger du en digitalkamera: Yeman
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Selena Gomez, Jennifer Lopez (??) haha

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Älskar kött
Är du mörkrädd: Haha omg ja
Tre saker du alltid har med dig: Mobil, busskort, nycklar


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha

2011-12-12 @ 15:18:33
Postat av: gissa vem heheee

"Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Går bara i sjuan!!!!!!!!!" haha så himla göllig. lilla skitunge!!!!

2011-12-14 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0