Svenska provet, check!

Svenska provet är nu över och nu är det bara ett lätt svenska läxförhör imorgon och ett assvårt NO på fredag, känns inte så bra angående NO provet alltså.
Men annrs är det ganska chill i skolan nu, förut hade vi typ tre prov på en vecka så det är skönt att det lugnat ner sig lite.
Idag på sista lektionen kollade vi t.ex på film och åt godis, myys.
Haha jag och Linn speedade hem till mig på lunchrasten för att sedan cykla ner till Hemköp och köpa godis+ läsk, cykla hem, och sedan ta bussen till skolan igen. Allt det tog bara en kvart, azum vi är!!!!!!
Nu ska jag upp och plugga, Ciao

Snodde en fin bild på mig och Agnes på Amandas blogg, pallar inte länka så kopiera jaoo http://chasnygg.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: maria! :P

Helt underbar din nya blogg är Matti, myys!

2011-12-13 @ 21:09:35
URL: http://bodstroms.blogg.se/
Postat av: Julia

såå gullig bild matti! :)

2011-12-14 @ 08:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0