Yesss

Gud vad otroligt skönt det känns att ha jullov nu, känner mig så extremt skoltrött så det var precis i rättan tid med ledighet.
Efter skolan idag (som förövrigt var aschill, vi hade fika och julklappsutdelning) så var jag i forum igen med pappa och syrran för att köpa dom sista julklapparna. Nu har jag köpt alla och jag har bara två kvar att slå in, skönt!
För någon timme sedan var jag på julavslutning på skolan, jag gav nat och lin varsin julklapp och dom gillade presenterna, jippiii :)
Av lina fick jag också en bodysplash från Hollister som jag har velat ha, perfekt!! Tack igen lin. ♥
Natalie har sagt att hon ska köpa någonting till mig i England, spännandeeee! Kommer sakna dig jättemycket naat :(
Men nu bläv det väldigt långt, puss

btw, jag har fått en lånedator nu så kan jag nog uppdatera bättre, typ :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0