HAAAAY ;)

Eftersom Batti inte vill blogga så gör jag det istället :)

Eftersom jag är bääääst ;D hahaha nej jag bara skoja, iaf nu sitter vi på SO och några håller på att få reda på sina provresultat på matten. Men inte jaaag, baaaajs i helvete! Dessutom är Linn inget kul sällskap för hon är duktig och gör det man ska göra :S och dessutom sitter jag längst fram så jag kan inte titta på alla andra som håller på och fjantar sig haha ;)

Matti måste lämna tillbaka mina glasögon för jag vill ha dem igen, hon känner sig så smart i dem. Här kommer tre saker ni inte visste om matti:

1. Hon hatar skräckfilmer men tittar på dem ändå
2. Hennes celebritycrush (stavning) är och kommer alltid att vara Zac Efron, hon har tittat på trailern till hans nya film aaaaaas många gånger.
3. Hon älskar att prata med olika dialekter och våran favorit är den norrlädnska xD

haha hoppas hon inte blir arg för att jag bloggar här, eller att jag publicerar det iaf.

Puss ♥

- Gissa vem jag ääääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0