Igår/ Idag

Igår efter skolan gick jag, Agnes och Amanda till Emelie en liten stund bara innan vi skulle tillbaks till skolan igen för att ordna en föräldrarmiddag. Vi dukade matsalen, lagade mat och bakade. Att vara i köket är inte min grej alltså haha. Jag misslyckades med chokladbollar en gång och sen dess har jag inte bakat för jag vill liksom inte misslyckades igen, och igår misslyckades jag med att bara skära lite gurka, jag skar nämligen upp min tumme haha.
Menmen, det gick iaf bra och det var mycket trevligt!

Idag på morgonen spelade jag och Maria match med breddlaget, det var kul! Jag spelade hela matchen så  jag är helt slut nu.
But now ska jag ta och titta på vänner, ha en bra lördag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0