Söndag

Berättar lite kort om dom senaste dagarna jag inte bloggat tänkte jag! 
 
0ns- tors Var jag med Linn och Emelie vid bagarn och hemma hos Linn och badade i hennes pool! Sedan sovde jag  över där. :) 
 
Fre- Var jag med Natalie hemma hos mig och vi hade det allmänt mysigt. Hon har varit i bortrest ett tag så det var jättekul att se henne igen. Som ni kan se hjälpte hon mig med headern som jag var i stort behov av... 
 
Lördag- Grönan med Amanda. Henne hade jag inte sett på hela lovet så vi behövde verkligen träffas och prata lite! Vi åkte inte så mycket dock utan vi kollade mest på Sommarkrysset. Eric Saade och Norlie och kkv uppträdde, weeeho. 
 
Idag- Har jag inte gjort något alls haha. 
Random bild från Danmark, vi var inne i något slags spökhus och på den där bilden sitter jag i elektriska stolen, jag ser ju ut att ha väldigt kul där!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0