Förevigt ensam

Typ nästan exakt alla är och åker skidor förutom jag... Niiiiiice.
Så var har jag gjort än så länge på lovet medans alla mina vänner har det härligt i typ åre?
Jo jag haar varit i stan och köpt jeans+ ett halsband, legat i min säng, sovit, kollat på vd och gg (Nu har jag sett alla avsnitt som kommit ut i Sverige på båda, så mitt liv är typ över för tillfället), fotat, ätit, tränat, köpt ett schakspel, fikat, kollat på Melodifestivalen, massa filmer och varit social med familjen typ. Jomenvisst!

Förövrigt är det väldigt skönt med lov ändå haha ;)


Kommentarer
Postat av: agnes

Hei "förevigt ensam" ;)

Om du inte har något för dig imorgon så har jag oxå tråkigt hahah ;D

2012-02-29 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0