Onödig fakta

- Jag hatade pistage glass förut men nu tycker jag det är supermumsigt!
- Jag brukar skratta långt efter att alla andra har sluta skratta, haha.
- Amanda säger att när jag är sur får jag stoneface!!!!!!
- Enligt mig så har Gina Tricot inte alla så fina kläder längre, köper nästan aldrig något där nu.
- Jag hatar vintern.
- På kvällen när jag ska gå och lägga mig räknar jag alltid hur många timmar jag får sova.
- Jag är expert på att skjuta upp saker.
- Jag älskar att prata olika dialekter.
- Jag har alltid velat vara med i en reklamfilm.
- Jag är en extrem djurvän (♥)
- Jag älskar Gossip Girl :3

Kommentarer
Postat av: Julia Nordström

Oh my, trodde jag var den enda som räknade timmar innan jag skulle gå och lägga mig (!) hihih

2012-02-02 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0