Sjuk

Jag är sjuk. Haha det är inte ofta jag blir det ska ni veta.. Sist jag var sjuk var väl sisådär minst ett år sedan?
Så är väldigt ovan liksom. :p
Har känt mig hängig hela dagen. När jag kom hem hade jag feber, ont i magen och hela kroppen gjorde ont. Jag var typ två sekunder från att svimma.. Dramatiskt!! Haha nejmen jag tog en alvedon, så nu mår jag lie bättre, men jag kommer icke till skolan imorgon.
Vilket faktiskt är en lättnad eftersom att vi har två prov :3
Menmen, hoppas ni mår mycket bättre än mig, pusshej

En riktigt glad och frisk Matilde i somras!


Kommentarer
Postat av: amanda

meh, de va ju du som tyckte de va kul att vara 7k så va glad, näe men krya på dej! :)<3

2012-02-09 @ 20:50:02
Postat av: Lisa

Nu när jag blir frisk går du och sjukar ner dig :( krya på dig iallafall, puss <3

2012-02-09 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0