Slapp söndag

Igår hade jag det azum som vanligt med min fina Lina. Vi åkte med plastpåsar i backen för vi hade ingen pulka :p  (haha så sjukt kul, har inte gjort det på två år!) och sedan gick vi ner till bagarn där vi träffade Maria och snackade lite och så. På kvällen tittade jag och Lina på ännu mer film, myys.

Idag har jag inte gjort någonting i pricip. Tv, duschat, inpackning, läst ut min bok, kollat på Abduction, ätit haha.
Imorgon efter skolan blir det ingen träning för mig, jag har nämligen fått en sträckning igen....................
Menmen sånt är livet, typ. Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ska inte heller träna imorgon, är sjukis :(<3

2012-02-05 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0