Sorry guys

Dålig uppdatering av mig, jag vet. Men har haft annat för mig helt enkelt.
Idag från klockan 1- 3 har jag varit i forum i matchtröja med mitt lag för att dela ut flygblad för phonehouse. Det var jobbigt och pinsamt...........
Haha alltså vissa människor är ju allt roliga!
T.ex
Jag- "Hej, skulle du vilja stöjda Boo ffs fobollsförening?" :)
(En snubbe med sjukt långt hår+ skägg, ganska tjock och med neonkläder) - Nej, jag tror inte på sport.
Hah, alltså vad är det för svar liksom?

Menmen, sen så skulle jag på match, men den blev inställd så nu ska jag ta och börja kolla på säsong 3 av VD.




Kommentarer
Postat av: Lisa, your soulmate <3333

haha söwtis <33333

2012-02-19 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0