Facebook grej

Elina Norrman- En jättesöt och snäll tjej i mitt lag som har ett superduperhärligt skratt! :)
Elly Sjölund- En väldigt söt och snygg tjej som det skulle vara kul att lära känna :)
Vilhelm Tronje- En söt och rolig kille i min klass!
Maria Bodström- Universums mysigaste människa verkligen, skön som attan, älskar dig!
Linnea Kellerstam- En söt och glad tjej.
Da Nai- Känner halvt, rolig!
Alice Hydling- Snygg!
Sandra Olsson- En tjej med väldigt fina ögon. :)
Didrik Peterson- En snygg, skön kille som gick i min klass.
Jesper Grönlund- En söt kille som man alltid har kul med!
Jonna Jonas Westerberg- En snäll tjej i min parallelklass.
Natalie Wild- En av mina bästa vänner som står mig otroligt nära. Älskar henne massor.
Linn Holm Ekholm- En kompis som står mig väldigt nära, har känt henne i sex år typ, love you Linn. :)
Julia Nordström- En underbar, snygg, söt person som verkligen förstår en. Skulle vilja träffa henne oftare!
Selina Arritea Zuniga- En väldigt snygg tjej som jag stod väldigt nära förut, men nu är vi bara kompisar.
Axel Gustavsson- En smart och snäll kille i min klass.
Anna Rossbrei- Snäll, känner inte så bra.
Klara Granström- Typ världens härligaste person, skulle vilja ses oftare!
Lina Lundevall- Brunö- One of my best friends helt enkelt. Världens finaste, man kan ju bara älska henne.
Astrid Womack- En snäll, skön tjej i min parallelklass.
Ebba Feldhoff- En härlig person som står för sin åsikt och har fina kläder.
Frida Kempe- Känner inte alls, verkar snäll.
Klara Lundgren- Känner ej, söt
Alva Bodström- Marias kusin som är väldigt snäll och söt.
Amanda Holmberg- Määäändy alltså. Jovarss, vad ska man skriva om denna roliga/irriterande pricken? Haha, nejmen en av mina närmsta polare, pusss på dig :*
Hanna Ehrenborg- August syrra som är bra på fotboll, söt och jättesnäll!
Linn Sörensen- The goalkeeper alltså, du äger. Jätte snäll och ett härligt leende.
Alisa Erholm- En tjej i min klass som äger på brottning, är gullig och har snyggast klädstil.
Johanna Halldorf- Sööt och snäll.
Jessica Niederhauser- En gullig tjej, känner inte så bra.
Helene Schreber- Jättemysig tjej som har finaste ögonen, håret och kläderna.
Meja Brandelius- En snygg tjej med ett fint leende.
Malin Frölander- Jättetrevlig,rolig, söt tjej som jag vill lära!
Matilda Stegius- En riktig glädjespridare som jag känt länge. Underbar på alla sätt !
Emelie Flood- Söt, verkar snäll.
Lisa Hardebring- Världens bästaste person. Har grym humor, precis som jag. Love youuuuuu
Malin Nilsson- En trevlig och snäll tjej som jag dansade "thriller" med i fyran haha ;)
Emelie Kjell- Mysig, fin tjej som står mig nära. Hon SKA bli makeupartist!!!
Agnes Eriksson- Min bästa flumkompis som är så sjukt härlig! Älskar dig angaan.
Ellen Ficher- En glad, jättegullig tjej som är en riktigt bra back!
Carl Johan Svamp- En irriterande men söt och snäll kille i min klass.
Jacob Lindgren- Var bra kompis med i Boo Gård, har tyvär tappat kontakten.
Ronja Östring- Ett litet sött busfrö med jättefina ögon :3
Julia Nordström- En väldigt söt tjej i min parallaklass som är enormt snäll!
Paulina Östlund- Söt tjej i mitt lag, bra målvakt och fiiiint hår.
Jonathan Howard Gustavsson- En snäll kille i min parallel.
Nicodemus Tsantalidis- Supersnäll kille i min klass.
Jesper Sommensjö- Kille jag inte känner, säkert snäll!
Christopher Berglund Gustavsson- Jobbig men snäll kille i min klass.
Sofie Fogelkvist- Superhärlig nära vän som var väldigt saknad i två år. Alltid glad och på glatt humör. Vi borde ses mycket oftare!! Pussss :* <3

















Kommentarer
Postat av: Ronja

Desamma sötnos <3

2012-01-26 @ 19:44:08
URL: http://bastaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0