Gossip Girl fjärde sässongen

Hejj.
Har snart kollat klart på hela sässong 4. Shit, serious stuff nu alltså.
Haha, när jag har kollat klart på alla sässonger kommer jag inte ha något att göra i mitt liv längre. Kommer säkert börja gråta aldra aldra sista avsnittet bara för att det är över liksom, ganska typiskt mig.
Gråter typ varje gång Chuck och Blair blir har sina känsliga stunder. Dom är världens gulligaste :3
Nej, slutsnackat om gossip girl!!

Snart ska jag till Natalie, ska sova där också.
Behöver prata ut med henne känner jag. Tur att jag har henne alltså ♥
Imorgon ska jag träffa linis finis! Kram

Bild på mig och Nat för mer än ett år sedan, visst är hon gullig?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0