Dagen

Hej igen! Haha jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle komma iväg på den den springturen för jag är så himla lat men mamma lyckades övertala mig tillslut. Det visade sig att jag hade tappat det helt. Blev trött efter bara en liten stund. Men det ska det bli ändring på!

Tidigare idag var jag ju och badade, men senare åkte jag och min familj till sjukhuset för att hälsa på min farmor som precis operarat knät. Hon hade jätteont och jag tyckte så synd om henne, krya på dig farmor! ♥
Usch jag hatar sjukhus, jag blir bara deppig och tycker synd om alla som ligger och har ont. :(
Men farmor verkade vara på bättringsvägen igen iaf så det kändes skönt.
Byebye now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0