Nya blogg.se?

Haha jag märkte att alla skrev på sina bloggar för typ två veckor sedan att det hade kommit en ny blogg.se som var jättekonstig. Fick den nu precis och den är heelt annorlunda än den förra. Men det ska nog gå ändå! 

Dom senaste tre dagarna har varit mycket hektiska- därav ingen bloggning. För tre dagar sen mötte jag upp Agnes (som btw fyller år idag, grattis igen gumman, love you) ..  vid Sergelstorg för att kolla på bio och vi såg filmen Lol. Den var asbra och det var en sjukt snygg kille i filmen! (♥) 
Igår var jag med Lina, Lisa och Natalie hemma hos Lina. Det var hur mysigt som helst, vi träffas inte alla så ofta så det behövdes. Vi spelade hockeyspel, badade två gånger och lekte Burken, hihi. 
Sedan på kvällen åkte jag hem till Lisa där jag sovde över och denna dag har också spenderats med Lisa. 
Det var nog allt som hänt än så länge, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0