Bloggar mer under lovet

Men nu är det liksom slutspurten innan sommarlovet, så det blir liksom några inlägg då och då för tillfället.
Iaf, i lördags spelade jag match i ösregn men vi vann med 4-1 (tror jag), i söndags spelade jag match med juniorerna i ösregn och det blev 3-3. Alla dessa orkaner som har varit under helgen har gjort så att jag blivit förkyld. Nyser hela tiden, näsan rinner och jag har fått en sån där halvt hes röst which I love, hehe. Visst låter det snyggt med hesa röster? Eller är det bara jag? haha.
Jaja, jag gick inte på träningen idag utan Emelie kom hit och vi kollade på reprisen av Big Brother finalen. Det var bra att Hanna vann tycker jag! Nu på kvällen har jag, mamma och Daniela firat min storasyster som fyller 20 år idag. Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av Friends, puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

din röst blev snyggt hes framåt dagen, imorse lät det liiiite som om du hade en gurka i halsen :3

2012-06-04 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0