Hemma

Jag är hemma och jag lever. ;)
Cupen gick sådär, vi hade otur med mycket och den var inte så bra arrangerad. Men vi kom iaf till kvartsfinal och förlorade på straffar, surt som attan. Men det är bara att ta nya tag och tagga inför Dana cup som är i Danmark i en hel vecka! 
Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Biebers nya album Believe (gud var bra han är alltså ♥) och ska fixa lite packning för en övernattning med Lina och Natalie hemma hos Lina. Det blir säkert mysigt. Idag på dagen var jag hos Linn med August, Joel, Agnes och Jesper och vi badade med kläder, hihi.
But now undrar dom säkert varför det tar så lång tid så jag avslutar detta inlägg nu, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0