Because I had a bad day

Den här dagen har sugit för mig. Har försökt intala mig citatet " It´s just a bad day, not a bad life" men det fungerade inte så där jättebra. Allt som gått snett för mig idag: Jag var inte nöjd med mina kläder eller frisyr för det såg bara konstigt ut, NO provet gick asdåligt, jag fick reda på att vi har matteprov om typ en vecka, jag fick utskällning på lektionen, jesper tycker att jag blivit taskig, när jag kommer hem går larmet och jag får panik, min katt rev mig och så är jag hungrig just nu men vi har inget bröd eller flingor hemma. Ja alltså det är ju inte så där stora problem men jag är så lättretlig så allt blev liksom värre än vad det egentligen är. Jaja, nu ska sluta whina och börja byta om för träning. Hoppas ni hade en bättre dag än mig, pusss
tyckte det var lite komiskt med den här bilden till inlägget hehe

Kommentarer
Postat av: Lisa

I know that feel, bro<3

2012-05-22 @ 22:17:23
Postat av: Natalie

I know the feel bro <3



(härmar inte Lisa alls,nepp)

2012-05-24 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0