Igår och idag

Hej!! Jag har haft det jättebra dom senaste två dagarna. Igår efter skolan som förövrigt var ganska chill, åkte jag, Amanda, Agnes och Emelie in till kungsan. Där blev vi bjudna på glass av min syrra som jobbar där och hade det allmänt mysigt i solen. Egentligen skulle vi se One Direction, men dom var inte där vi trodde tyvär.

Idag åkte jag och Amanda in till stan igen för att gå på grönan. Vi var där från 11-5 så jag är fett trött nu. Vi åkte allt typ tre gånger dessutom haha. Men det var kul!
När jag kommer hem sen möts jag av en gråtande syster och jag anar vad som har hänt. Hon hade sett One Direction. Hon är ett stooort fan och ääälskar Liam, och hon kunde knappt prata för att hon grät så mycket haha. Jag är dock avundsjuk..:/

Kommentarer
Postat av: Anonym

matiiilde TA BORT!

2012-05-12 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0