Im back bitches

Hola. Har fått extremt mycket requests om att jag ska börja blogga igen så jag känner mest, vad gör man inte för babysarna. 
 
Så, vad har hänt sedan sist? 
Mitt senaste inlägg är tydligen ett collage på massa skor som var ganska mainstream, men snygga ändå antar jag. Men året var 2013 och nu har tiden allt gått snabbt. Det är året 2015 nu och det har börjat ganska bra faktiskt! Härlig inställning till allt har jag idag dessutom. Lyssnar på "Come home, son" och det gör mig bara på myshumör helt enkelt. + att det är så fint väder ute så man ju inte vara annat än glad. 
 
Om en halvtimme slutar jag denna sega onsdag och när jag kommer hem ska jag krypa mig ner i sängen och kolla på gårdagens avsnitt av Ex on the beach. Gotta love it
 
Ses snart igen! Eller kanske inte vi får se, 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0