Överallt och ingenstans

Hej. Har bestämt mig för att börja blogga igen, fast för mig själv. Funtar på att småsmåningom släppa in några små filurer men än så länge är detta en onewoman-show. Vet inte än om den ska bli ytlig och tråkig eller djup och flummig, kanske lite känslosam till och med. Djup och flummig är ju roligast men då är jag rädd att jag inte vågar släppa in någon. På det sättet blir ju detta som min dagbok. Om jag kör på ytlig och tråkig blir det lättare och på det sättet blir detta en plattform där jag inte behöver tänka på så mycket. Ytliga ämnen som till exempel kläder, smink osv kräver inte så värst mycket hjärnaktivitet som också kan vara skönt. Att bara koppla bort allt annat viktigt eller jobbigt i verkliga livet. 
 
Vi får se helt enkelt, just nu verkar ju i alla fall mina tankar vara lite överallt. 
Vi hörs va
 
?? neh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0